زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند

۲۴ مهر، ۱۳۸۸

آموزش گام به گام: چگونه شلوار یک نفر را به احتزاز در بیاوریم؟

گام اول - مواد لازم: یک سفر استانی، یک عده کاکوی شیرازی، یک نفر مارکوپولو

گام دوم- مقدمات: یک نفر مذکور اول باید 20 ساعت در شبانه روز کار کند. وقتی 20 ساعت را پر کرد، 3 ساعت با فاطی کاماندو بی الهام شب نشینی کند. بعدا اگر خسته شد یک ساعت بخوابد و در خواب هاله نور را ببیند که به جانب فارس اشارت می کند. تصمیم را راست کند و بگوید فردا به شیراز خواهیم شتافت.

گام سوم- عملیات: یک عده زیادی از کاکوهای شیرازی به فرماندهی بروبکس شهرضا ورود مارکوپولو را انتظار بکشند. به محض ورود مارکوپولو فیل شیرازی ها یاد رایشان به موسوی و برنده کردن مارکوپولو بیفتد. شیرازی ها هم که حساس. یکصدا بگویند: رای ما رو دزدیدن دارن باهش پز می دن. شهرضایی ها هم جوگیر شده و داد بکشند: دیکتاتور هسته ای، دمر بخواب خسته ای. بالاخره بریزند و شلوار مارکوپولو را بر فراز میل پرچم به احتزاز درآورند. شیرازی ها از بالا حال احوال کنند. شهرضایی ها نیز از پایین به امر خطیر رفت و آمد مشغول باشند.

امیدوارم همگی شما بینندگان عزیز از این غذا لذت برده باشید. تا سفر آینده خدا نگهدار

قابل توجه بروبکس شهرضا: مارکوپولو حداکثر 8 ساعت تحت تدابیر شدید امنیتی دوام می آورد. سپس شیراز را به مقصدی نامعلوم ترک می کند. پس بجنبید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدید کنندگان

كودتاي 22 خرداد را محكوم ميكنيم
موج سبز آزادی

کمپین آزادی معلم در بند؛ جعفر ابراهیمی

دنبال کننده ها

درباره من

عکس من
زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند