زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند

۱۱ شهریور، ۱۳۸۸

حاج آقا اسلامی مسئلتن

با عیال نشسته بودیم از مخارج افطاری دیشب حرف می زدیم. دروغ چرا؟ پشت سر همه مهمانها هم غیبت می کردیم. وقتی به شرح موش دوانی های مادرش رسیدیم، با یک ضد حمله سوق الجیشی گفت: اینها را ولش کن. شنیدی حاج آقای اسلامی دامت برکاته و افاضاته و منویاته و کمالاته و کلا همه چیزه گفته است: اسلام می گوید تجاوز به زندانیان را باید 4 شاهد عادل به چشم خود دیده باشند؟

گفتم نه. ولی بدو کاغذ قلم بیاور یک استفتائی از حاج آقا بکنیم ماه روزه ای صواب دارد. جانم براتان بگوید نوشتیم:

حاج آقا سلام. نماز روزه قبول. من و عیال خیلی خوشحالیم که شما اینطور فکر می کنید. لطفا جواب این استفتائات ما را هم بدهید و خانواده ای را از نگرانی نجات بدهید.

1- درباره "فاحشه بودن" دختر یک استوانه چطور؟ آن را هم باید 4 شاهد عادل دیده باشند؟ یا احوط آن است که طرفداران شما و عشقتان الفنون با سوء استفاده از هموزنی نام این خانم محترم با فاحشه، شبهای تبلیغات رییس جمهوری توی خیابان داد بزنند: فاحشه ها...؟

2- تهمت گرفتن پول و رشوه از جرج سوروس چی؟ آن را هم باید 4 شاهد عادل به چشم ببینند؟ یا حسین بازجو در نشئگی هایش توهم بزند کافیست؟

3- توهم های آن زردها که هفته ای 3 بار با شما مصاحبه می کنند چطور؟ آن هم باید 4 شاهد عادل به چشم خود ببینند یا یک نفر در لاهوت آوایش را شنیده باشد کافیست؟

نوشتم نامه ای با خط آبی امیدوارم ازان آید جوابی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدید کنندگان

كودتاي 22 خرداد را محكوم ميكنيم
موج سبز آزادی

کمپین آزادی معلم در بند؛ جعفر ابراهیمی

دنبال کننده ها

درباره من

عکس من
زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند