زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند

۱۶ شهریور، ۱۳۸۸

فداییان شیخ بده گرد سفره شیخ خوبه

آگاهان از اول می دانستند اگر به وزرای از پیش تعیین شده رای اعتماد دادند که دادند وگرنه الفنون 3 تا وزیر دیگر از توی جوب پیدا می کند و به مجلس می آورد. مگر برای معجزه ای با نبوغ جنتی نژاد کاری دارد؟

شنیده ایم که شیخ اصلاحات آمده اند قزوین. قدمشان روی چشم شیخ خوبه قزوین، حاج آقا قوامی. می گویند در این ضیافت تعداد زیادی ماست بوده، خر ما بوده، کروبی هم بوده، خوش به حالشان هم بخوربخور بوده هم نمایش های مهیج. ما که از وقتی توی گوشمان خوانده اند شیخ دیگر قزوین پسر بدی است، از شنیدن اسم شیخ خوبه هم وحشت داریم. البته طبق خبرهای واصله ضیافت افطاری شیخ خوبه مانع از حضور بادمجان دور قاب چین های شیخ بده نشده و ماشالاهزارماشالا دغل دوستان قزوین سولاخ دعای شیرینی را پیدا کرده اند.

در این هیری ویری که نگاه کردن به قیمت زولبیا برای افراد مبتلا به نارسایی قلبی ممنوع است، مفتخوری هم راه خوبی است. تعجبی ندارد بعضی افراد معلوم الحال هم از توبره می خورند هم از آخور. خدا دندان علف خوری بدهد همچنان بخورند. ما که حسود نیستیم.

آگهی: کسی آشنای تخلیه چاه ندارد که شرایطی کار کند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدید کنندگان

كودتاي 22 خرداد را محكوم ميكنيم
موج سبز آزادی

کمپین آزادی معلم در بند؛ جعفر ابراهیمی

دنبال کننده ها

درباره من

عکس من
زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند