زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند

۱۴ مرداد، ۱۳۸۸

اعتراف گیری به روش مهران مدیری 2: اینقدر واسه من قانون قانون نکن

- قربان، اون یه بچه س! نمی تونه این کار را کرده باشه.

- میاریمش اینجا، اینقدر می زنیمش تا اعتراف کنه این کار را کرده.

- شکنجه متهم غیر قانونیه قربان.

- اینقدر واسه من قانون قانون نکن. یک نفر دیگه رو میاریم اینجا، اینقدر می زنیمش تا علیه متهم شهادت بده.

- اصلا اعتراف گرفتن کار ما نیست قربان، کار دادگاس.

- برای هر چیز کوچیکی متهم رو به دادگاه نمیفرستن. هر وقت خواستم کسی رو اعدام کنم میفرستیمش دادگاه.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بازدید کنندگان

كودتاي 22 خرداد را محكوم ميكنيم
موج سبز آزادی

کمپین آزادی معلم در بند؛ جعفر ابراهیمی

دنبال کننده ها

بايگانی وبلاگ

درباره من

عکس من
زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند