زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند

۱۹ مرداد، ۱۳۸۸

ناهار هتل 5 ستاره اوین: تجاوز لبنانی دونونه با شیشه نوشابه داغ

محکم الدین سفت اله بلدیه چی در گفت و گویی با یک روزنامه نان بنرخ روزخور گفت: زندان های سیاسی هتل 5 ستاره است!!!!!!!!!!!!!!!!

یکی از مخبران گمنام ما از هتل 5 ستاره اوین خبر آورد که اظهارات مشارالیه صحیح بوده است. در همین درازا یک برگ «منو» یا لیست غذای هتل 5 ستاره اوین هم به پیوست ارسال شده است. در این منو برای هر وعده چند نوع غذا سرو می شود که زندانی منافق و اغتشاشگر حق دارد با آزادی کامل از بین آنها انتخاب کند:

صبحانه:

1- تجاوز لبنانی

2- تجاوز با قارچ و سس گوجه فرنگی

3- دبل تجاوز

4- تجاوز پیکو

ناهار:

1- شیاف باتوم + تجاوز قفقازی با دوغ و ریحان تازه

2- تجاوز لبنانی دونونه با شیشه نوشابه داغ

3- باتوم، زنجیر، شوک برقی و مننژیت

4- همه موارد

شام:

1- آویزان شدن از سقف و تاب بازی تا اذان صبح

2- خوابیدن ایستاده در سلول انفرادی

3- قرص، آب، هپروت، تجاوز لبنانی

4- تجاوز بندری دونونه با سس خردل اضافی

۱ نظر:

  1. دوستان عزیزم،
    اینکه لبنانی ها را مقصر می دانید بی انصافی است. مردم لبنان هم مثل ما اسیر اقلیتی هستند که اسلحه در دست دارد و آنها هم همدرد ما هستند. اینرا بدانید که در جریان جنگ اسرائیل و حزب الله برخی مردم لبنان ایرانی ها را مقصر می دانستند. بله افرادی از ایران باعث آن جنگ شدند اما آیا من و شما مقصر بودیم؟ باید عاقل باشیم. ما و ملت واقعی لبنان هر دو از یک پدیده وحشتناک ضربه می خویم و آن طالبانیسم شیعی است. بهتر است بجای لبنانی از حزب اللهی استفاده کنیم. منطقی تر است.
    متشکرم.

    پاسخحذف

بازدید کنندگان

كودتاي 22 خرداد را محكوم ميكنيم
موج سبز آزادی

کمپین آزادی معلم در بند؛ جعفر ابراهیمی

دنبال کننده ها

بايگانی وبلاگ

درباره من

عکس من
زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند