زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند

۲۱ مرداد، ۱۳۸۸

ا. ن: ما به کسی تجاوز نکرده ایم؛ این سبزها هستند که چهل روز است دارند به ما تجاوز می کنند.

هر پدیده ای در ایران اسلامی 2 جور است؛ یک جورش را شما به چشم می بینید و واقعیت است، جور دومش را گداسیما و کیهان ا.ن نشانتان می دهند که به درد عمه حسین شریعتمداری می خورد. همیشه هم آیه نازل کرده اند بین جوری که شما می بینید و جوری که کیهانیان نشانتان می دهند، باید زمین تا زیرزمین فاصله باشد وگرنه آن روز شب نمی شود.

مثلا شما واقعیت جنایت های کهریزک را می دانید: یک عده جانور عقده ای دوپا که همگی در کودکی سفری به قزوین داشته و خاطره بدی از این سفر دارند، ریخته اند به یک عده طفل معصوم زندانی تجاوز کرده اند؛ آن هم به شیوه ای که لایق اعضای خانواده خودشان است. در همین راستا به روایت کیهان، گداوسیما و بقیه ارکان دولت کودتا از این ماجرا نگاهی می کنیم.

کیهان: نیمه پنهان تجاوزگران کهریزک آشکار شد؛ موسوی و کروبی اراذل و اوباش سپاهی را استخدام کرده بودند تا در کهریزک به جوانان تجاوز کنند.

کامران نجف زاده در 20:30: این تجاوز تجاوز که می گن و رسانه های استعماری روش مانور می دن بد چیزی هم نیست. اینا زیاد گنده اش می کنند. من خودم همین دیروز رفتم کهریزک، گفتم بهم تجاوز کنید ببینم چطوریه. جای شما خالی کلی هم حال داد. برای ایمان مرآتی تعریف کردم قرار شده دفعه بعد اونم ببرم.

ا. ن: من شما را دوست دارم، نزنید این حرفها را. من به شما علاقمندم. ما به کسی تجاوز نکرده ایم؛ مدارکش هم موجوده! این سبزها هستند که چهل روز است دارند به ما تجاوز می کنند. شما ببینید هر روز در تهران به ما تجاوز می کنند. نمونه اش همین امروز در بازار تهران صدها هزار جمعیت به ما تجاوز کرد. آن هم چه تجاوزی!

حداد عادل: یک تجاوز که چیزی نیست این همه سر و صدا راه انداخته اید. همین دولت خدمت گذار (که خدمت را می گذارد، بدجور هم می گذارد) در مجلس هفتم 3 سال به ما تجاوز کرد. ما آخ هم نگفتیم.

مهدی کوچک زاده: اعضای فراکسیون اقلیت که به زندانیان تجاوز نکرده اند، حقوقشان حرام است.

حجت الاسلام ذالنور در سپاه: آمریکا در کهریزک به جوانان ما تجاوز کرده. این تاکتیک جدید دشمن است که با لباس بازجوی سپاه وارد زندان سپاه میشود و به جوانان تجاوز می کند!

۱ نظر:

بازدید کنندگان

كودتاي 22 خرداد را محكوم ميكنيم
موج سبز آزادی

کمپین آزادی معلم در بند؛ جعفر ابراهیمی

دنبال کننده ها

بايگانی وبلاگ

درباره من

عکس من
زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند