زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند

۲۷ مرداد، ۱۳۸۸

شما هیچ عیبی بجز شیعه نبودن ندارید. پس بروید «با آسودگی» غازتان را بچرانید

مدیرکل امنیتی انتظامی استان در نخستین کمیسیون اقلیتهای دینی قزوین یادآور شد: قومیت ها و اقلیت های دینی مختلف در استان با آسودگی در حال زندگی هستند و این مایه خوشحالی است.

اصولا هر چیزی که مایه خوشحالی حضرات است، نباید مایه خوشحالی ملت شهیدپرور باشد. در باب همین جمله گهربار حاج آقای زاجکانی کمی غور بفرمایید، چیزها دستگیرتان می شود که با 100 تا کتاب نمی شود. با اجازه آن آسودگیش را برایتان تفسیر می کنیم:

1- به فرض شما از برادران اهل سنت هستید. می خواهید نامزد شورای شهر بشوید. در فرمانداری به شما می گویند: برو هر وقت برادر اهل تشیع شدی بیا. شما به خانه بر می گردید و «با آسودگی» زندگی تان را می کنید.

2- شما از برادران ارامنه هستید. فوق دکترای همه چیز را هم دارید. برای استخدام پیمانی به یکی از ادارات دولت خدمت گذار می روید. با یک برادر شیعه که اتفاقا هیچ چیز بارش نیست وارد اتاق کارگزینی می شوید. دلتان خوش است که علم و تخصص بالاتری دارید، اما کارگزینی می گوید: این آقا هیچ مزیتی به غیر از شیعه بودن ندارد و شما هیچ عیبی بجز شیعه نبودن ندارید. پس بروید «با آسودگی» غازتان را بچرانید. شما تحصیلکرده اید و استخدام آن آقای شیعه که هیچی بارش نیست، باعث نمی شود شما عاراق سگی درست کنید و بدهید دست ملت. به دلیل مذکور فوق بانکها هم به شما وام نمی دهند. شما از یکی از حاجی های شیعه بازار مولوی پول نزولی صدی 15 تومن می گیرید. با آن پول 2 عدد غاز ابتیاع می کنید و «با آسودگی» به امر خطیر چراندن آنها مشغول می شوید.

3- ..............

4- ...............

ای خدا مردیم از این همه آسودگی

۱ نظر:

  1. خوب واسه همينه كه ارامنه و ديگر اقليتها هم فوج فوج دارن از ايران به آمريكا مهاجرت مي كنند تا از اين آسودگيها خلاص بشن!

    پاسخحذف

بازدید کنندگان

كودتاي 22 خرداد را محكوم ميكنيم
موج سبز آزادی

کمپین آزادی معلم در بند؛ جعفر ابراهیمی

دنبال کننده ها

بايگانی وبلاگ

درباره من

عکس من
زندگی شاید خیابان دراز است که هر روز مردی با بیل از آن می گذرد مردی که شاید زیر لباسش چماقی طولانی دارد و شاید پرچمی را آتش می زند